Regulamin www.joyfood.pl (v. 1)
2024-03-27
- O NAS
- Podmiotem sprzedającym jest:
JOYFOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
, NIP:9820374566, REGON:10174934600000
(rejestr: KRS)
, adres: ul. gen. Jarosława Dąbrowskiego 217, 93-231 Łódź, Polska
, e-mail: sklep@joyfood.pl
zwany w dalszej części regulaminu / umowy: Joyfood
-
Formuła niniejszego regulaminu/umowy zakłada ustalenie ogólnych zasad i warunków
zakupu
Towarów,
od Joyfood.
Niniejsze warunki, regulują w szczególności sposób prezentowania oferty, zasady składania zamówienia, zasady odstąpienia od umowy oraz kwestię odpowiedzialności Joyfood.
- DEFINICJE
- KLIENT - osobę fizyczną dokonującą z Joyfood czynności prawnej czyli dokonującej zakupu od Joyfood, niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- REGULAMIN – niniejszy Regulamin określający ogólne warunki sprzedaży przez Joyfood
- KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
- USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
- PRAWA – Prawa KLIENTA określone w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o prawach konsumenta
- TOWAR – rzecz ruchomą, a także wodę, gaz i energię elektryczną, w przypadku gdy są oferowane do sprzedaży w określonej objętości lub ilości.
- UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Joyfood a Klientem, zawarta zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli KLIENTA, w celu zawarcia UMOWY SPRZEDAŻY. Zamówienie zawiera parametry będące przedmiotem Umowy sprzedaży.
- KONTO, PROFIL – Usługa Elektroniczna, oznaczona indywidualnym adresem poczty elektronicznej (adres email) i hasłem podanym przez KLIENTA, stanowiąca zbiór zasobów i funkcjonalności dostępnych w systemie teleinformatycznym Joyfood, w którym gromadzone są dane podane przez KLIENTA oraz informacje o jego działaniach. Konto umożliwia również korzystanie z innych Usług cyfrowych dostępnych w Serwisie, w przypadku których został wskazanych wymóg uprzedniego utworzenia Konta.
- RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/6791, czyli nowe ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) obowiązujące w Unii Europejskiej (UE) reguluje przetwarzanie przez osoby fizyczne, przedsiębiorstwa lub organizacjedanych osobowych dotyczących osób fizycznych w UE.
- ZOBOWIĄZANIA OGÓLNE
- Joyfood zobowiązuje się:
- dostarczać Towary zgodnie z ich specyfikacją działając w sposób profesjonalny i z pełnym zaangażowaniem.
- stosować organizacyjne i techniczne środki bezpieczeństwa w celu bezpiecznego przeprowadzenia transakcji i dostawy Towarów.
- Joyfood działając zgodnie z obowiązującym porządkiem prawny informuje, że nie stosuje czynności dążących do zrzeczenia się przez klientów praw zapewnionych w Prawach.
- W przypadku wystąpienia w Regulaminie lub ofercie zapisów będących mniej korzystna dla KLIENTA niż postanowienia Praw, zapisy te zostaną uznane za nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Praw.
- Joyfood zapewnia, iż wszelkie działania podejmowane w celu realizacji Zamówienia i Sprzedaży odbywają się zgodnie z RODO.
- Klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych dla klientów znajduje się na stronie https://app.gorodo.pl/api/klauzula_informacyjna_klient/9820374566
- Ponieważ obsługa zamówień Klientów przez Joyfood odbywa się za pośrednictwem strony www, zasady Polityki Prywatności umieszczono na stronie: https://app.gorodo.pl/api/polityka_prywatnosci/9820374566/www.joyfood.pl
- W przypadku KLIENTA będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobą prawną lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, zapisy niniejszego Regulaminu obowiązują wyłącznie w przypadku Umowy sprzedaży niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- SZCZEGÓŁY OFERTY
- Oferta wraz z szczegółowym opisem, dostępna w Joyfood, prezentowana jest:
- Opis towaru zawiera:
- Łączną cene za towar wraz z podatkami
- OPINIE
- Joyfood nie zbiera ani nie publikuje opinii swoich Klientów.
- SPOSÓB ZAWIERANIA UMOWY
- Wszystkie podawane przez Joyfood ceny
Towarów
podawane są w polskich złotych i są cenami BRUTTO.
- Joyfood zawiera umowy z Klientem na odległość za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
- Joyfood w celu zawarcia umowy z Klientem na odległość za pomocą środków komunikacji elektronicznej:
- przez stronę (interfejs zakupu)
- W celu korzystania ze Strony, KLIENT powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Joyfood zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Strony.
- KLIENT aby dokonać Zamówienia w ramach Strony korzysta z funkcjonalności dostępnych na Stronie.
- Joyfood może pozbawić KLIENTA prawa do korzystania ze Strony, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Strony, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
- podał w trakcie rejestracji dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
- dopuścił się za pośrednictwem Strony naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów,
- dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Joyfood za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Joyfood.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych, Joyfood podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług.
- KLIENT zobowiązany jest w szczególności do:
- korzystania ze Strony w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet
- korzystania ze Strony w sposób nie zakłócający jej funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- korzystania ze Strony w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Joyfood,
- wykorzystywania treści zamieszczonych na Stronie jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
- Joyfood na swoich stronach internetowych, służących do zawierania umów z Klientem, UDOSTĘPNIA funkcjonalność zakładania Konta przez KLIENTA.
- KLIENT aby skorzystać z funkcjonalności założenia konta na stronie Joyfood postępuje zgodnie z instrukcjami podając wszystkie dane wymagane w formularzu rejestracyjnym i formularzu logowania.
- Aby złożyć zamówienie za pośrednictwem strony Joyfood, Klient, NIE JEST zobowiązany do założenia konta.
OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ
- Korzystanie ze strony/sklepu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych: urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
- W celu złożyć Zamówienie, KLIENT musi zaakceptować treści niniejszego Regulaminu/Umowy.
- KLIENT SKŁADA zamówienie, przez:
- formularz na stronie internetowej (sklep).
- Złożenie zamówienia przez KLIENTA związane jest z Obowiązkiem zapłaty.
- KLIENT znajdzie informację o obowiązku zapłaty i zaakceptuje taki obowiązek:
- na przycisku potwierdzającym zamówienie (ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY).
- KLIENT może uzyskać szczegółowe informacje dotyczące płatności:
- w stopce strony
- w formularzu zamówienia
- na podsumowaniu zamówienia
- na stronie :
- KLIENT może dokonać płatności za pomocą elektronicznych systemów płatności:
- PayU (operatorem płatności jest: PayU S.A., przy ul. Grunwaldzkiej 186, 60-166 Poznań, NIP: 7792308495, KRS: 0000274399
- KLIENT może dokonać płatności za pomocą przelewu tradycyjnego .
- Numer rachunku do wpłat: 70 1140 1108 0000 4430 1400 1012
- KLIENT może dokonać płatności gotówką przy odbiorze.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- KLIENT ma
14 dni
na odstąpienie od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Jeżeli KLIENT wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Joyfood, Joyfood nie jest zobowiązany do zwrotu KLIENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- KLIENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Zmniejszenie wartości towaru nie występuje w przypadku gdy Joyfood nie poinformuje klienta o prawie odstąpienia od umowy.
- Zwrot wszystkich płatności dokonanych przez klienta nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy.
- Zwrotu płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba że KLIENT zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Jeżeli KLIENT nie został poinformowany o prawie odstąpienia od umowy, prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 12 miesięcy liczone od 14-ego dnia po złożeniu zamówienia przez klienta.
- Jeżeli KLIENT odbierze informację o prawie odstąpienia od umowy w ciągu 12 miesięcy od złożenia zamówienia to termin odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od potwierdzenia odebrania przez klienta informacji o możliwości odstąpienia od umowy.
- KLIENT może odstąpić od umowy za pomocą:
- wiadomości e-mail wysłanej na adres sklep@joyfood.pl
- KLIENT otrzyma potwierdzenie przyjęcia przez Joyfood odstąpienia od umowy:
- tym samym kanałem komunikacji którym wpłynęło odstąpienia od umowy
- Formularz odstąpienia od umowy z Joyfood, udostępniony jest:
- jako załącznik do niniejszego regulaminu/umowy
- Informacje Joyfood, na temat prawa do odstąpienia od umowy (POUCZENIE), KLIENT może uzyskać:
- w załączniku do niniejszego regulaminu/umowy
- KLIENT potwierdza otrzymanie informacji o prawie do odstąpienia od umowy z Joyfood (POUCZENIE) za pomocą:
- za pomocą checkbox (fistaszka) przy zamówieniu. Zaznaczenie o zapoznaniu jest niezbędne do realizacji zamówienia.
- Ponieważ Towar jest dostarczany pojedynczo, czas biegu terminu prawa do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od momentu odebrania towaru.
- Po odstąpieniu od umowy KLIENT zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie
14 dni
.
- Zwrot kosztów KLIENTA związanych z zamówieniem zostanie zrealizowany
po otrzymaniu przez Joyfood zwracanego towaru.
- Po odstąpieniu od umowy, KLIENT zobowiązany jest do poniesienia kosztów zwrotu towaru.
REKLAMACJE
- Niniejszy Regulamin określa zasady rozpatrywania reklamacji dotyczących oferowanych przez Joyfood
Towarów
- KLIENT może złożyć reklamację:
- wysyłając na adres e-mail sklep@joyfood.pl wiadomość z wypełnionym formularzem załączonym do regulaminu lub podając w treści maila szczegóły reklamacji
- Joyfood zaleca podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości,
- roszczenie KLIENTA,
- danych kontaktowych KLIENTA składającego reklamację.
Podanie wskazanych informacji, ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Joyfood. Podane wymogi mają jedynie formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Joyfood ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 kalendarzowych od dnia jej złożenia.
- W przypadku gdy Joyfood nie ustosunkuje do reklamacji się w terminie 14 oznacza, że Joyfood uznał reklamację za zasadną.
- Joyfood ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od daty dostarczenia.
- Czas odpowiedzialności Joyfood za brak zgodności towaru z umową może być dłuższy, jeśli termin przydatności towaru do użycia jest dłuższy.
- Brak zgodności towaru z umową musi istnieć w chwili jego dostarczenia.
- Joyfood musi potwierdzić zgodności towaru z umową na podstawie specyfikacji produktu lub innych dowodów.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać jego naprawy lub wymiany.
- Joyfood może wybrać sposób doprowadzenia towaru do zgodności z umową, jeśli żądanie KLIENTA jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Joyfood.
- Jeżeli Joyfood uzna, że naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
- Przy ocenie nadmierności kosztów Joyfood uwzględnia w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla KLIENTA powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
- Joyfood dokonuje naprawy towaru w rozsądnym czasie biorąc pod uwagę niedogodności dla KLIENTA oraz specyfikę towaru oraz cel, w jakim KLIENT go nabył
- Wszystkie koszty naprawy lub wymiany ponosi Joyfood.
- KLIENT udostępnia Joyfood towar podlegający naprawie lub wymianie a Joyfood odbiera towar od KLIENTA.
- Wszystkie koszty naprawy lub wymiany ponosi Joyfood.
- Jeżeli:
- Joyfood odmówi doprowadzenia towaru do zgodności z umową
- Joyfood nie doprowadziła towaru do zgodności z umową
- Joyfood nie udało się doprowadzić towaru do zgodności z umową
- KLIENT uznał, że brak zgodności Towaru z umową jest bardzo istotny
- KLIENT uznał, że przewidywany czas naprawy lub wymiany nie jest rozsądny
- KLIENT uznał, że brak zgodności Towaru z umową powoduje jego nadmierne niedogodności
- KLIENT uznał, że przewidywany czas naprawy lub wymiany powoduje jego nadmierne niedogodności
KLIENT może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
- Joyfood określa obniżoną w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.
- W przypadku obniżenia ceny Joyfood zwraca należne KLIENTOWI kwoty nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.
- W przypadku gdy KLIENT nabędzie więcej niż jeden towar a brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych nabytych przez KLIENTA towarów, KLIENT może odstąpić od umowy jedynie dla towarów niezgodnych z umową.
- W przypadku gdy KLIENT nabędzie więcej niż jeden towar a brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych nabytych przez KLIENTA towarów, odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich towarów (także tych zgodnych z umową) jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby KLIENT zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.
ZMIANA REGULAMINU
- Joyfood zastrzega sobie, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, prawo do dokonywania zmian treści REGULAMINU.
- W uzasadnionych przypadkach Joyfood jest uprawnione do jednostronnej zmiany bez uzgodnienia z KLIENTEM zapisów REGULAMINU.
Uzasadnione przypadki to między innymi:
- zmiana przepisów prawa
- nowe interpretacje przepisów prawa
- nowe orzecznictwa sądowe lub administracyjne
- zmiana sposobu działania Joyfood i/lub wprowadzenie nowych funkcjonalności
- Joyfood poinformuje KLIENTA o zmianie regulaminu za pomocą dostępnych środków komunikacji z KLIENTEM.
- W przypadku braku sprzeciwu i/lub wypowiedzenia umowy przez KLIENTA w terminie 14 dni od skutecznego powiadomienia, przyjmuje się, że akceptuje on proponowane zmiany.
- Dla umów zawartych przed niem wejścia w życie nowej wersji REGULAMINU stosuje się zapisy obowiązujące w dniu zawarcia umowy.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Informujemy, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
- KLIENT może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
- KLIENT może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
- Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
- Informujemy, że zobowiązujemy się do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów z Konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozwiązywania sporów między Usługodawcą a Konsumentem jest: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Łodzi dostępny pod adresem: http://www.wiih.lodz.pl. KLIENT może do tego podmiotu złożyć wniosek o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Konsumentami jest sąd właściwy miejscowo według obowiązujących przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu dla miasta Klienta.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827). W przypadku jakichkolwiek sprzeczności niniejszego Regulaminu z prawami Klientów i postanowieniami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów, zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Informacje zawarte w Regulaminie stanowią integralną część umowy zawieranej na odległość albo poza lokalem przedsiębiorstwa i mogą być zmienione jedynie za wyraźnym porozumieniem stron.
ZAŁĄCZNIK DO REGULAMINU/UMOWY SPRZEDAŻY TOWARÓW
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
SPRZEDAŻY TOWARÓW
zawartej z JOYFOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie
14 dni
bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie
14 dni
od dnia
w którym weszli Państwo w posiadanie towaru lub ostatniego przy zamówieniu wielu towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie towaru lub ostatniego przy zamówieniu wielu towarów.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas JOYFOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia
- przesłanego w wiadomości e-mail na adres sklep@joyfood.pl
- Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Skutki odstąpienia od umowy:
- zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności nie później niż w terminie 14 od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy.
- zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- po odstąpieniu od umowy zobowiązani są Państwo do zwrotu towaru w terminie
14 dni
- zwrot płatności dokonamy
po otrzymaniu zwracanego przez Państwa towaru.
- po odstąpieniu od umowy, zobowiązani są państwo do poniesienia kosztów zwrotu towaru.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
SPRZEDAŻY TOWARÓW
zawartej z JOYFOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Dane sprzedawcy: JOYFOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, , NIP:9820374566, REGON:10174934600000, ul. gen. Jarosława Dąbrowskiego 217, 93-231 Łódź, Polska
- Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów:
- ............................................
- ............................................
- ............................................
- ............................................
- Data zawarcia umowy lub odbioru towaru: ...............................
- Imię i nazwisko: ...............................
- Adres: ...............................
- E-mail: ...............................
- Data: ...............................
- Podpis (tylko dla wersji papierowej): ...............................